شناسه خبر: 459316
جمعه 4 فروردین 1402 08:29
به گزارش خبرنگارن گروه علم و فناوری گزارش خبر، باتوجه به نفوذ و اثربخشی اینترنت در زندگی و کسب و کارها و همچنین توسعه فناوری و تکنیک های جدید مناسبات ارتباطی بین هر کسب و کار و مخاطبان و مشتریان آن را به واسطه نیاز آنها تغییر یافته است و مسائل جدید و به روز ایجاد نموده است.
تمامی سازمان ها و کسب و کارها در ارائه و تاثیر پیام ها برای مشارکت و همراهی حداکثری مخاطبان از طریق روابط عمومی سازمان متبوع خود اقدام می کنند لذا ورود به دنیای جدید که در آن اینترنت حرف اصلی را میزند روابط عمومی مسئولیت های تازهای مییابد که عمده ترین آنها به شرح زیر است:
در همین راستا شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با عنایت به میزان اثربخشی ساختار اینترنت و وب در بستر فعالیت های روابط عمومی در تمامی ایستگاه ها و فرودگاه ها در سراسر کشور دوره ای ۳۶ ساعته با عنوان کاربرد اینترنت در روابط عمومی ها برای تمامی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی فرودگاه های سراسر کشور با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار نمود.
برخی از مهمترین سرفصل های این دوره به شرح زیر تدریس شد:
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.