شناسه خبر: 512766

دوشنبه 17 آذر 1404 10:54

حرکت به‌سوی استانداردهای نوین؛ آغاز به کار ممیزی روابط عمومی‌های صنعت برق

تاکید مدیرعامل توانیر بر استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌های صنعت برق کشور برای عبور موفق از دوره اوج مصرف سال ۱۴۰۵

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزار ش خبر، مصطفی رجبی مشهدی گفت: این ممیزی آغاز یک مسیر جدید است؛ مسیری برای توانمندسازی، آموزش هدفمند، رفع موانع و حمایت از روابط‌عمومی‌ها در انجام مأموریت‌های خطیرشان. یقین داریم نتیجه این فرآیند نه‌تنها موجب ارتقای عملکرد داخلی می‌شود، بلکه در افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم نیز اثر مستقیم خواهد داشت.

شیلا ارفعی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر نیز گفت: روابط‌ عمومی در صنعت برق فقط یک واحد اجرایی نیست؛ ویترین سازمان و پل ارتباطی ما با مردم، رسانه‌ها و ذی‌نفعان است.در شرایطی که مأموریت‌های ما هر روز گسترده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود، لازم است فعالیت‌های روابط‌عمومی در سراسر کشور استاندارد، منسجم و اثربخش باشد.

وی افزود: بر همین اساس، و با توجه به تدوین چهاردهمین مگاپروژه صنعت برق که برای کاهش ناترازی تولید و مصرف برق و گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۵ برنامه‌ریزی و ابلاغ شده، اجرای ممیزی روابط‌عمومی‌ها به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است و براساس این نیاز، گروه ممیزی روابط عمومی صنعت برق کشور انتخاب و آغاز به‌کار کرده است.

ارفعی تاکید کرد: این ممیزی نه برای ارزیابی فردی، بلکه برای شناسایی ظرفیت‌ها، نقاط قوت و فرصت‌های بهبود در سطح روابط‌عمومی‌های صنعت برق کشور است.

مدیرکل روابط عمومی، امور بین‌الملل و مطالعات اجتماعی شرکت توانیر افزود: هدف ما ایجاد وحدت رویه، استانداردسازی، ارتقای ساختاری و کیفیت محتوا، افزایش سرعت و دقت اطلاع‌رسانی، و تقویت نقش روابط‌عمومی در مدیریت افکار عمومی است.

ارفعی تاکید کرد: به دنبال آن هستیم که مطمئن شویم هر یک از ۵۶ روابط‌عمومی ما در استان‌ها و شرکت‌ها از بهترین روش‌ها، ابزارها و استانداردهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند؛ تا در نهایت بتوانیم تصویر یکپارچه‌ای از توانمندی و پاسخگویی صنعت برق در افکار عمومی ایجاد کنیم.