خواسته خبرنگاران لامردی/ تجلیل های کاغذی فرع است، به دنبال توسعه لامرد باشید؛

«خبرنگاران مجوزدار لامردی» از «فرماندار و مدیران» چه می‌خواهند؟

لامرد_ تجلیل های کاغذی برای تلاشگران بی ادعای حرفه سخت خبرنگاری در شهرستان لامرد، فرعی بوده و آن چه که از نظر آنها؛ اصل است دنبال توسعه و رونق هرچه بیشتر «لامرد» می باشد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر «خبرنگاران مجوزدار لامردی» از «فرماندار و مدیران» چه می‌خواهند؟

به گزارش خبر پایگاه خبری تصمیم۲۴، به روز هفدهم مرداد، آغاز هفته خبرنگار نزدیک می شویم، هفته ای که قرار است تجلیلی از خبرنگاران صورت گیرد، تجلیلی که هنوز جزئیاتی از برنامه‌ها آن مشخص نیست و یا دردست بررسی است، گویا هر سال که به هفته خبرنگار می رسیم، تازه مدیران یادشان می افتد که روز خبرنگار هم داریم! و آن هم تجلیل یهویی و آن هم با هزاران نقص، اما این تجلیل های کاغذی برای تلاشگران بی ادعای حرفه سخت خبرنگاری در شهرستان لامرد، فرعی بوده و آن چه که از نظر آنها؛ اصل است را لازم به یادآوری می باشد که توجه به آن؛ ضامن گره گشایی مشکلات مردم و بیش از پیش هدف، توسعه و رونق هرچه بیشتر «لامرد» می باشد و این موارد که به صورت یک پیشنهاد جمعی تهیه و تدارک دیده شده، به استحضار مدیران و نماینده محترم عالی دولت در شهرستان می رسانیم:

1- لازم است تا به منظور پیگیری مشکلات مردم و مطالبه گری شفاف و قانونی از مسیر ارتباطی خبرنگاران با مسئولان باشد و بهترین نشست برای بیان این مطالبات مردمی و پاسخگویی مسئولان نیز جلسه شورای اداری شهرستان است که از فرماندار محترم تقاضامندیم در هر جلسه شورای اداری، وقتی برای یکی از خبرنگاران به نمایندگی از سایر خبرنگاران مجوزدار تعیین کند تا مطالبات و مشکلات مردم و مرتبط با دستگاه‌های اجرایی، مطرح گردد و پاسخ آن نیز به استحضار مردم برسد.

2- در کنار دعوت رسمی از همه‌ی نمایندگان رسانه‌های مجوزدار برای پوشش های خبری مراسم ها و آیین ها و جلسات فرمانداری، پیشنهاد می گردد دو تن از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه‌ی خبرنگاران مجوز دار در کارگروه‌های مختلف فرمانداری عضو شوند و از ظرفیت و استعدادهای آنان، نظرات و دیدگاه‌های خبرنگاران برای پیگیری و تسریع در اجرای مسائل کلان و توسعه‌ای شهرستان، استفاده گردد.

3- در جریان امتیازدهی و انتخاب مدیران برتر، با طراحی فرم های ارزشیابی از خبرنگاران نیز استعلام گردد که نحوه ارتباط و پاسخگویی مدیران به خبرنگاران که صدای مردم هستند به چه شکل بوده و به عنوان یک آیتم ارزشیابی در انتخاب مدیران نمونه و دیگر موارد ارزشیابی اتخاذ گردد.

4- پیشنهاد می گردد در زمان وقوع بحران های طبیعی و غیرطبیعی و همچنین رویدادهای دیگر و همچنین به منظور انعکاس مناسب خدمات نظام و فعالیت‌های ادارات و نهادها، با اولویت قراردادن و اهتمام ویژه به فعالسازی شورای روابط عمومی ادارات و برگزاری آموزش‌های لازم و توانمندسازی آنان نیز زمینه اطلاع رسانی عملکرد و پاسخگویی بهتر فراهم شود و تقویت ارتباط مسئولان روابط عمومی با خبرنگاران تاکید گردد.

5-این دیدگاه لازم است در نگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان حاکم گردد که بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات همه‌ی خبرنگاران دلسوز شهرستان به عنوان یکی از بازوان شما در موفقیت خدمت رسانی به مردم است و لذا اهمیت ارتباط هرچه بیشتر مدیران در مسائل مهم و توسعه‌ای شهرستان با خبرنگاران و پیگیری و پاسخگویی سریع به مطالبات مردم می تواند موفقیت هرچه بیشتر مدیران و گره گشایی مشکلات مردم را رقم بزند و کمااینکه تقویت این پل ارتباطی سبب می‌شود تا مردم با مراجعه به رسانه های داخلی، مسائل و مشکلات خود را پیگیری کرده و این توجه مدیران ادارات و نهادها به رسانه های داخلی سبب می شود تا راهبردهای رسانه‌های دشمن قسم خورده ایران اسلامی به ناامیدی کامل منجر شود.

لازم به ذکر است خبرنگاران در صورت برگزاری آیین‌ همفکری و ارایه نظرات با نماینده عالی دولت و مدیران محترم، قطعا به صورت جامع و کامل تر، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را ترسیم و بیان می کنند.