مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خبر داد:

جمع‌آوری 219 برق غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر در ششمین مانور سراسری طرح مهتاب

محمود محمودی با اشاره به اقدامات انجام شده در ششمین مانور سراسری طرح ملی مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق (مهتاب) در استان تهران که به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد، گفت: در این مانور که با حضور 48 اکیپ عملیاتی برگزار شد، 219 برق غیرمجاز و بیش از 910 متر کابل غیرمجاز جمع‌آوری شد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر جمع‌آوری 219 برق غیرمجاز در شهرستان اسلامشهر در ششمین مانور سراسری طرح مهتاب

به گزارش پایگاه خبری مشارکت، وی از تعویض 203 کنتور معیوب در قالب اجرای این مانور خبر داد و افزود: نصب 158 کنتور، 130 شمارشگر و 75 فیوز محدودکننده از دیگر اقدامات انجام شده است.

️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تصریح کرد: با انجام این اقدامات، 236 کیلووات از بار شبکه کاهش یافت و در مصرف 925958 کیاووات ساعت انرژی صرفه‌جویی شد.